Najava bodočega top modela
Četrtek, 11. avgust 2005
Ob pogledu na široko centralno odprtino za vstop zraka na sprednjem odbijaču s kromirano mrežo in štiri izbuljene blatnike, široka bočna pragova ter 18-palčna lahka platišča s pnevmatikami dimenzij 215/40 dobimo prvi vizualni vtis o potencialni moči pogonskega agregata in zmogljivostih. Na zadku najdemo kromiran difuzor in par ločenih izpušnih cevi. Clio RS concept predstavlja prvo vozilo v svojem razredu, na katerem imata prezračevalni odprtini na obeh sprednjih blatnikih ter difuzor na zadku
aktivno in ne le namišljene vloge. Za dodatno razlikovanje od ostalih serijskih izvedb poskrbi tudi kromirana maska hladilnika, kromirani obrobi sprednjega para meglenk ter par kromiranih vzvratnih ogledal. Clio RS concept ima medosno razdaljo 2585 milimetrov in širši kolotek (1520 mm) kot običajne izvedbe (1470 mm) in po zagotovilih proizvajalca tudi boljši prenos moči na vozno podlago ter odlično lego, za kar poskrbi športno nastavljeno podvozje, na katerem so uporabili tudi sprednjo premo od
modela megane RS. Za varno ustavljanje skrbijo Brembovi zavorni diski, ki imajo spredaj premer 330 mm in zadaj 280 mm. V notranjosti potniškega prostora z dvodelnim panoramskim strešnim oknom so namestili štiri enojne športne sedeže z integriranimi vzglavniki ter kromirano centralno konzolo, ki ločuje potniški prostor. Poliran aluminij in večjo količino usnja najdemo povsod, tudi na oblazinjenju armaturne plošče. Uradnih podatkov o moči 2,0-litrskega atmosferskega bencinskega motorja s
16-ventilsko tehniko v povezavi s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom še ni na voljo, po namigovanjih iz novinarskih vrst bo ponujal okrog 200 KM, na potrditev teh namigovanj pa bo potrebno še malo počakati. tekst: Marko Miklavc foto: Renault