Dodelani dizelski motorji z večjo zalogo moči
Sreda, 1. junij 2005
Po novem ponujajo tri dodelane turbodizelske motorje s tehnologijo skupnega voda za model megane in model scenic. Na vrhu prenovljene dizelske palete se sedaj nahaja 1,9-litrski motor dCi s serijskim filtrom trdih delcev in močjo 130 KM ter 300 Nm navora, ki je na voljo že pri 2000 vrtljajih v minuti. S tem agregatom doseže trivratni megane največjo hitrost 200 km/h (scenic 192 km/h) in zaključi pospeševanje z mesta do hitrosti 100 km/h v času devetih sekund (scenic 9,6 sekunde). Za pretikanje
pri obeh skrbi spremenjeni 6-stopenjski ročni menjalnik. Povprečna poraba dizelskega goriva na 100 prevoženih kilometrov se po navedbah proizvajalca giblje v območju od 5,6 litra (megane) do 6 litrov (scenic). Drugo novost predstavlja 1,5-litrski motor dCi s 106 KM, ki so ga predstavili pred časom v modelu modus in bo nadomestil sedanji 1,5-litrski motor (101 KM). Tudi ta motor bodo ponudili v kombinaciji s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom. V meganu popije povprečno 4,5 litra goriva na sto
prevoženih kilometrov, približno 50 kilogramov težji in nekoliko večji scenic pa se zadovolji s povprečno porabo 5,2 litra. Najšibkejši dizelski motor, ki je v trenutni ponudbi ob nakupu novega megana ali modela scenic, je pridobil 4 'konje' in po novem ponuja 86 KM. Povprečna poraba goriva je skoraj enaka kot pri izvedbi s 106 KM, megane se zadovolji s 4,5 litra goriva, scenic pa porabi malenkostno manj (5,1 litra). Vsi trije motorji izpolnjujejo ekološko normo Euro4. tekst: Marko Miklavc